Posted on

13 comparații ale strategiilor de marketing online și offline, avantaje și dezavantaje, beneficii pentru afaceri

Strategiile de marketing online și offline au avantajele și dezavantajele lor, iar alegerea între ele depinde în mare măsură de obiectivele și publicul țintă al afacerii dvs.

Marketingul online este procesul de vânzare a produselor sau bunurilor prin canale online precum social media, reclame și e-mail. Avantajele includ costuri reduse, accesibilitate globală, și posibilitatea de a ajunge direct la profesioniștii din industrie și piață. Cu toate acestea, există riscul fraudei cu clicuri și dificultatea de a crea reclame eficiente.

Pe de altă parte, marketingul offline implică vânzarea de produse sau bunuri prin canale offline, cum ar fi reclame tipărite și telemarketing. Avantajele includ posibilitatea de a comanda exact ceea ce aveți nevoie și valoroase pentru promovarea unui program de loialitate. Dezavantajele includ consumul de timp și limitarea în audiența atinsă și accesibilitatea limitată.

Iată o comparație mai detaliată între cele două:

  1. Marketingul online se concentrează în general pe conținut, în timp ce marketingul offline se concentrează în general pe produs.
  2. Marketingul online include părți terțe precum media, conținutul web, căutarea e-mailului, social media. Marketingul offline include mass-media, centrul telefonic, telefonul.
  3. Marketingul online comunică clienților cu e-mailuri, chat, social media. Marketingul offline comunică cu clientul cu numărul lor de mobil și personal.
  4. Publicul țintă este întâlnit într-un singur loc în marketingul online, în timp ce în marketingul offline, publicul țintă este dispersat.
  5. Marketingul online este rentabil, în timp ce marketingul offline are costuri de marketing ridicate.
  6. Marketingul online ajută la atingerea directă a profesioniștilor din industrie și piață. Marketingul offline nu ajunge direct la profesioniștii din cauza unor bariere.
  7. Cumpărătorul potențial nu este vizibil în marketingul online. Este direct vizibil pentru cumpărătorul lor potențial în marketingul offline.
  8. Mai puține persoane de gestionat în marketingul online. Multe persoane de gestionat în marketingul offline.
  9. În marketingul online, puteți utiliza instrumente precum Google webmaster tools, AdWords information center și alte instrumente, pentru a verifica rata de vizualizare, rata de conversie și succesul general al publicității pe internet. În marketingul offline, este o sarcină provocatoare de a măsura succesul publicității tipărite, radio și televiziune, deoarece este incert dacă o audiență va face o achiziție sau nu.
  10. Utilizând tactici de marketing de conținut, conținutul dvs. poate ajunge la o audiență la nivel mondial. Acest lucru s-ar putea să nu fie posibil cu marketingul offline.
  11. În marketingul online, puteți vinde un produs în întreaga lume fără a deschide chiar magazine locale. Nu este nevoie să păstrați stocuri mari. Asigură expunere globală. Promoțiile offline au propriile lor limitări. Nu asigură niciodată expunerea maximă.
  12. Marketingul pe internet nu are constrângeri de timp. Clienții pot vizita site-ul dvs. în orice moment și pot achiziționa produsele sau serviciile dvs. Aici, puteți aștepta vânzări sau clienți doar odată ce magazinul dvs. este deschis.
  13. Marketingul online vă ajută să vă dezvoltați afacerea țintind un grup specific de clienți cu o ofertă specifică. De asemenea, puteți ținti un anumit grup de oameni pentru promoții. Este destul de provocator să implementați aceste tipuri de strategii în scenarii offline.